ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ EFOOD Π. ΑΤΤΙΚΗΣ
Αθήνα 09/02/2022
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΙΑΝΟΜΕΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
Συναδέλφισσα και συνάδελφε,
Τις τελευταίες μέρες και χωρίς να μας ειδοποιήσει η εταιρεία έχει τοποθετήσει ερωτηματολόγιο αξιολόγησής μας από τους καταστηματάρχες-πελάτες της efood. Η διανομή στην πλατφόρμα της efood είναι εργασία που γίνεται με συγκεκριμένο πρωτόκολλο. Παραλαμβάνουμε έτοιμες παραγγελίες σφραγισμένες τις περισσότερες φορές τις οποίες παραδίδουμε στους πελάτες. Η δουλειά πού κάνουμε και ο χρόνος που φθάνουμε είναι το αποτέλεσμα ομαδικής εργασίας στην οποία εμπλέκεται ένα ολόκληρο σύστημα υποστήριξης ανθρώπων και λογισμικού. Ο διανομέας όμως, με τη φυσική του παρουσία, είναι αυτός που εισπράττει τα παράπονα. Το υποβολιμαίο αυτό ερωτηματολόγιο είναι προφανές πως μετακυλίει τις ευθύνες όλης της efood στον διανομέα. Το ίδιο συμβαίνει και με τους καταστηματάρχες που μπορούν να ρίχνουν ευθύνες επάνω του επειδή στις περιπτώσεις πλημμελούς εκτέλεσης της παραγγελίας από αυτούς. Ρωτάμε λοιπόν την εταιρεία:
Πόσο καιρό γίνεται αυτή n αξιολόγηση;
Γιατί δεν μας ενημέρωσε για την ύπαρξή του;
Με ποια άλλα κριτήρια φτιάχνουν το “προφίλ” μας;
Πόσο χρόνο διατηρούνται τα αρχεία αυτά
Τι είδους επεξεργασία υφίστανται;
Ποιόν ακριβώς σκοπό εξυπηρετούν;
Έχουμε ήδη ζητήσει με τα υπομνήματά μας από το Υπ. Εργασίας κατάργηση όλων αυτών των αξιολογήσεων που οδηγούν στην εντατικοποίηση, το στρες, το τροχαίο ατύχημα.
Έχουμε ήδη βιώσει τις αξιολογήσεις της DELIVERY HERO που οδήγησαν στο «επικοινωνιακό λάθος» και τις απολύσεις των 115 συναδέλφων.
Καλούμε όσους εργάζονται σε πλατφόρμες να καταγγείλουν παρόμοιες πρακτικές που χάνονται αδιαφάνεια του κλειστού κώδικα.
Καλούμε τους συναδέλφους σε συσπείρωση στο επιχειρησιακό μας Σωματείο.
ΌΛΟΙ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 12/2/22 στη Γεν. Συνέλευση 12:00μμ Βερανζέρου 1 Πλ. Κάνιγγος.